برترین‌های قرآنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یک کشور معرفی شدند 
کد خبر: 4204096
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

برترین‌های قرآنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یک کشور معرفی شدند 

برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یک کشور معرفی شدند.

عباس خلیل‌پور مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساریعباس خلیل‌پور، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یک کشور که به میزبانی منطقه ساری در مجتمع رفاهی بهزیستی برگزار شد، معرفی شدند. 

وی افزود: در بخش بانوان سمیه نورزاد در گروه هفتم و ششم موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم شد. همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم در گروه هفتم سمیه شیرافکن حائز رتبه اول و معصومه اسماعیل‌پور در همین گروه در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رتبه اول را به دست آوردند. 

سرپرست برگزاری مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور گفت: در بخش آقایان گروه پنجم در رسته قرائت، سعید ذوالفعلی‌زاده رتبه اول، و در گروه ششم رشته ترتیل، صادق قاروی حائز رتبه اول شد.

خلیل‌پور با بیان اینکه در گروه چهارم، محمد اخوی توانست رتبه اول رشته اذان را از آن خود کند، اظهار کرد: در اختتامیه این دوره از مسابقات از نفرات برتر با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha